امتیاز : 4.5 (2 رای)
ثبت شرکت در آلمان

ثبت شرکت در آلمان

یکی از عمده ترین ابهامات افراد حقیقی و حقوقی چگونگی ثبت شرکت به ویژه ثبت شرکت در کشور آلمان است، ثبت شرکت خود به تنهایی دارای روند اداری و قانونی خاص و زمان بر می باشد، حال باید به این مهم پرداخت با وجود امور خاص ثبت شرکت افراد متقاضی چگونه درخواست ثبت شرکت در کشور آلمان را عملی سازند، نکته اینجاست که موسسه های غیر معتبر کثیری در حال حاضر با تبلیغات مستمردر حوزه ثبت شرکت با نرخ قیمتی بسیار کمتر نسبت به دیگر موسسات توجه اذعان را به خود جلب کرده اند ولی آیا می توان در ابتدای مسیر ثبت شرکت چنین تبلیغاتی را مد نظر قرار داد و یا آیا هر مجموعه ای که ثبت شرکت را با کمترین هزینه ممکن انجام می دهد قابل اعتماد است، باید گفت که برای انجام امورمهمی چون ثبت شرکت حتماً باید به موسسات معتبر و با سابقه ای درخشان مراجعه و خدمات تخصصی در زمینه های مختلف به ویژه ثبت شرکت دریافت کرد، بدیهی است که موسسه حقوقی پارسه با دودهه تجربه طلایی در زمینه ثبت شرکت همواره رضایت مندی مشتریان و متقاضیان ثبت شرکت را مد نظر قرار داده و در کلیه امور هم پای مراجعین خود گام برداشته است، موسسه حقوقی پارسه از همه متقاضیان گرامی دعوت می نماید که امور ثبت شرکت خود را به ما محول کرده و نیز از خدمات مشاوره رایگان پارسه بهره لازم را ببرند، ضمناً شما عزیزان می توانید با تلفن 02122883230 تماس گرفته و از چگونگی ثبت شرکت در کشور آلمان مطلع شده و خدمات تخصصی موسسه حقوقی پارسه را تا مراحل پایانی ثبت شرکت خود دریافت نمایید.

کاملا مشخص است، وقتی هر شخص با هویت حقوقی آلمانی شروع به فعالیت تجاری می نماید باید در نظر داشته باشد که تجارت در اروپا کاملا علمی و عاری از هر گونه تحریم و محدودیتی است، لذا هر چه سیاست فروش و بازرایابی نسبت به رقبا چشمگیر تر و اطلاعات شخص متقاضی نسبت به قوانین تجاری آلمان بالاتر باشد میزان موفقیت با صرف کمترین زمان به مراتب افزایش خواهد داشت.

موسسه حقوقی پارسه در نظر دارد با تولید و گرد آوری مطالب ثبت شرکت اطلاعات متقاضیان در این حوزه را بالاتر ببرد، لذا شما عزیزان می توانید در ذیل اطلاعات کلی در زمینه قوانین ثبت شرکت در آلمان مطالعه فرمایید.
طبق قوانین مهاجرتی و اقامت بلند مدت در کشور آلمان؛ می توان اقامت در آلمان را از طریق ثبت شرکت دراین کشور صرفاً برای سهامداران و مدیر عامل شرکت محقق ساخت.
لازم به ذکر است که جهت ورود به کشور آلمان از طریق خود اشتغالی و سرمایه گذاری می بایست یک طرح توجیهی اقتصادی به اداره بازرگانی ارائه داد که در آن برنامه مدون کار 3 سال آینده شرکت تشریح شده باشد.

تاسیس شرکت در آلمان

جهت فعالیت اقتصادی شرکت های ایرانی میتوان از راه های گوناگونی استفاده کرد :
• تاسیس شرکت مستقل در آلمان
• تشکیل شعبه مستقل در آلمان
• تشکیل شعبه وابسته ( پایگاه ثابت ) در آلمان
• تاسیس دفتر نمایندگی در آلمان

حداقل سرمایه گذاری در آلمان

شاید این امر که حداقل سرمایه گذاری در آلمان چه میزانی می باشد دغدغه و سوال بسیاری از شما عزیزان باشد اما ذکر این نکته خالی از لطف نیست که در خصوص حداقل سرمایه گذاری در آلمان مبلغ مشخصی وجود ندارد و شخص می بایست حتما موجودی و سرمایه کافی برای این امر را داشته باشد که شخص بتواند ثبت شرکت در آلمان داشته باشد و از توانایی پرداخت و تامین حقوق ماهیانه خود برخوردار باشد.
بهترین سرمایه گذاری در آلمان
همانطور که در بسیاری از کشور های اروپایی نیز رایج می باشد بهترین سرمایه گذاری در آلمان از طریق ثبت شرکت در آلمان می باشد.
اقامت دائم آلمان از طریق ثبت شرکت

شرایط متقاضی

• در صورتی که سن متقاضی بالای ۴۵ سال باشد، بایستی حقوق بازنشستگی و یا مقدار دارایی بالایی داشته باشد که پشتیبان زندگی او در آلمان باشد.
• یادگیری زبان آلمانی فقط در صورتی الزامی است که فرد تحصیلات دانشگاهی در سطح حداقل مقطع لیسانس نداشته باشد.
• داشتن مبلغ ۲۵ هزار یورو سرمایه برای خرید یک GmbH آماده (سرمایه در حساب بانکی) به علاوه ی هزینه های ثبت (حدود ۳۰۰۰ یورو)

مزایای اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت
• بهره گیری از شرایط مطلوب اقتصادی در کشور آلمان
• سرعت بالای این روش مهاجرتی
• عدم نیاز به نوشتن طرح توجیهی اقتصادی در این روش
• یکی از ساده ترین روش های مهاجرت
در بهره گیری از این مسیر برای اخذ اقامت آلمان ، چند نکته لازم به ذکر است
• ابتدا اقامت موقت یک ساله به متقاضی داده می شود و در آخر به اقامت دائم کشور آلمان ختم خواهد شد.
• در این روش هیچ حداقل سرمایه ای تعریف نشده است.
• باید سرمایه ی کافی برای راه اندازی کسب و کار و یا پرداخت حقوق ماهانه به خود متقاضی وجود داشته باشد.
• ثبت نهایی شرکت در کشور آلمان است.
• در صورتی که تحصیلات متقاضی بالاتر از لیسانس باشد، نیازی به ارائه ی مدرک زبان آلمانی نیست.
• اما برای متقاضی اصلی با مدرک پایین تر از لیسانس، همسر متقاضی اصلی و همین طور فرزندان بالای ۱۶ سال نیاز به ارائه ی مدرک زبان آلمانی basic هستند.
• فرزندان تا تا ۱۸ سالگی در پرونده ی والدین خود قرار می گیرند.
• تفاوت اصلی بین این روش (ثبت شرکت در آلمان) و روش خود اشتغالی این است که در این روش طرح توجیهی اقتصادی یا business plan نوشته نمی شود اما در روش خود اشتغالی باید طرح توجیهی نوشته شده و در اتاق بازرگانی آلمان تایید شود. قبولی در این روش نیز آسانتر و زمان پروسه آن کوتاهتر است.
• می توان شرکت را به روش انجام امضا در سفارت آلمان به صورت غیر حضوری ثبت کرد که در این روش اجباری در استخدام کارمند نیست.
• برای تمدید اقامت یک ساله پرداخت حقوق متقاضی و مالیات بر حقوق متقاضی لازم است.
• مالیات بر درآمد بین ۲۲٫۸۲۵ % تا ۳۳٫۳۲۵ % خواهد بود.

امتیاز کاربران
5 5 2
پرسش از کاربران در رابطه با مطلب :
ثبت شرکت در آلمان

Filtered HTML

  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Allowed HTML tags: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Lines and paragraphs break automatically.

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Image CAPTCHA
حروف موجود در تصویر را وارد نمایید.
مطالب مرتبط :

ثبت شرکت در آلمان

ثبت شرکت در آلمان یکی از عمده ترین ابهامات افراد حقیقی و حقوقی چگونگی ثبت شرکت به ویژه ثبت شرکت در کشور آلمان است، ثبت شرکت خود به تنهایی دارای روند اداری و قانونی خاص و زمان بر می باشد، حال باید به این مهم پرداخت با وجود امور خاص ثبت شرکت افراد متقاضی چگونه درخواست ثبت شرکت در کشور آلمان را عملی سازند، نکته اینجاست که موسسه های غیر معتبر کثیری در حال حاضر با تبلیغات مستمردر حوزه ثبت شرکت با نرخ قیمتی بسیار کمتر نسبت به دیگر موسسات توجه اذعان...


آخرین تغییر : 11/08/2017 - 23:10

اختیارات بازرسین قانونی شرکتهای سهامی (عام و خاص)

ماده۱۴۹(ل.ا.ق.ت)- بازرس یا بازرسان می توانند در هر موقع، هرگونه رسیدگی و بازرسی لازم را انجام داده و اسناد و مدارک و اطلاعات مربوط به شرکت مطالبه کرده ومورد رسیدگی قرار دهند. بازرس یا بازرسان می توانند به مسئولیت خود در انجام وظایفی که بر عهده دارند از نظر کارشناسان استفاده کنن. به شرط آنکه آن ها را قبلاً به شرکت معرفی کرده باشند. این کارشناسان در مواردی که بازرس تعیین می کند، مانند خود بازرس حق هر گونه تحقیق و رسیدگی را خواهند داشت. پارسه ثبت,ثب...


آخرین تغییر : 11/26/2017 - 20:42

ثبت شرکت چندمنظوره

ثبت شرکت چندمنظوره شرکت چندکاره یا چند منظوره زمانی ثبت می‎شود که موضوع فعالیت شرکت در حوزه‌های واردات، صادرات، امور بازرگانی، توزیع و همچنین تأمین و تولید کالا باشد. به دلیل چندکاره بودن این نوع شرکت‌ها و متفاوت بودن آن با شرکت‌های دیگر ازنظر نوع کارکرد و عملکرد‎، ثبت شرکت چندمنظوره متفاوت‌تر از ثبت شرکت به شکل عادی صورت می‌گیرد و به بررسی و توجه بیشتری توسط مؤسسات ثبت شرکت‌ها نیاز دارد. و همچنین می‌توان گفت که ثبت این شرکت‌ها از حساسیت بیشتری ب...


آخرین تغییر : 11/16/2017 - 18:38

ثبت شرکت در مناطق آزاد ،شرایط و مدارک

ثبت شرکت در مناطق آزاد مزایای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در قشم مزایای ثبت شرکت در مناطق آزاد عبارتند از: (مثال جزیره قشم) ۳۰ سال معافیت مالیاتی برای فعالیت اقتصادی در قشم انعطاف پذیری و سهولت در عملیات بانکی برداشته شدن محدودیت ها برای سرمایه گذاری و مشارکت های خارجی برای ورود وخروج خارجیان ضرورتی برای داشتن ویزا وجود نخواهد داشت آزادی عملیات های خروج ارزی عدم وجود عملیات های اداری زاید و سرعت عمل در انجام امور عدم وجود محدودیت در تبادل و تبدیل ار...


آخرین تغییر : 11/16/2017 - 18:01

موارد مهم ثبت شرکت تعاونی

برای ثبت شرکت تعاونی ابتدا باید با انواع آن شرکت تعاونی در ایران آشنا شویم. در ایران به طور کلی سه نوع شرکت تعاونی را می توان ثبت کرد. نوع اول: ثبت شرکت تعاونی تولیدی می باشد که به منظور اشتغال اعضاء شرکت تعاونی تشکیل می گردد. زمینه فعالیت این گونه شرکت ها معمولا امور مربوط به تولیدات، کشاورزی، دامداری، پرورش ماهی، صنعت، معدن، توسعه عمران شهری روستایی و عشایری، احداث مسکن و تولیدات فرهنگی می باشد، که نوع این فعایت ها نیز از نوع تولیدی می باشد. نو...


آخرین تغییر : 11/16/2017 - 16:50

مدارک المثنی برای شرکت ، روش ها و فرایند ها

درخواست مدارک المثنی برای شرکت، موردی است اجتناب ناپذیر که در صورت گم شدن مدارک و اسناد شرکت در طی زمان، انجام می شود. در صورتی که یک یا چند مدرک شرکتی گم شود، می توان از اداره ثبت شرکت ها درخواست صدور مدارک المثنی برای شرکت کرد و پس از طی مراحل اداری مدارک تحویل می گردد. ابتدا باید بدانیم چه مدارکی را می توان در صورت مفقودی یا تخریب، المثنی گرفت که این مربوط به نوع شرکت می باشد. موارد صدور مدارک المثنی برای شرکت اگر شرکت مسئولیت محدود  باشد، ا...


آخرین تغییر : 11/16/2017 - 19:16

ثبت شرکت تضامنی و راهنمای ثبت

شرکت تضامنی نوعی شرکت شخصی به حساب می آید که شریک نقش بسیار مهمی را در آن بر عهده دارد. در حقیقت شرکا تحت نام مخصوص، برای انجام امور تجاری با مسئولیت تضامنی شروع به کار می کنند، در صورتی که دارایی شرکت برای دادن بدهی ها و قرض های شرکت مکفی نباشد، شرکا مسئول پرداخت آن می باشند. بنابراین مهمترین نوع شرکت که از استقبال خوبی برخوردار می باشد، بعد از شرکت با مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص، ثبت شرکت تضامنی می باشد. بیشتر ما شرکت های تضامنی رو بر روی تا...


آخرین تغییر : 11/16/2017 - 18:24

تشکیل شرکت پستی

تشکیل شرکت پستی  به منظور تشکیل شرکت پستی و اعمال سیاست جامع در زمینه برنامه‌ریزی، تأسیس، تجهیز، گسترش و بهره‌برداری واحدهای پستی هماهنگ با آخرین پیشرفتهای تجربی و تکنولوژی ارتباطات، و به قصد تأمین و تعمیم خدمات پستی در سراسر کشور، مرتبط با سایر کشورهای جهان، بموجب این قانون شرکت پست جمهوری اسلامی ایران که در این قانون اختصاراً شرکت نامیده می‌شود، تشکیل می‌گردد. شرکت وابسته به وزارت پست و تلگراف و تلفن است و تمام وظایف و اختیارات وزارت مذکور در ا...


آخرین تغییر : 11/05/2017 - 21:46

کنسرسیوم چیست ؟

کنسرسیوم چیست : کنسرسیوم  یا Consortium لغتی لاتین است به معنای ” شراکت، انجمت یا جامعه” . در حقیقت کنسرسیوم مشارکت و اتحاد دو یا چند نفر یا چند شرکت یا چند سازمان یا ترکیبی از آنها باهم می گوییم که برای رسیدن به یک هدف، فعالیت های هماهنگ دارند یا منابعشان را با هم ادغام می کنند. بنابراین هدف اصلی کنسرسوم، سودآوری است. ممکن است این هدف خاص شرکت در مناقصه یک پروژه مشخص مانند ساخت نیروگاه باشد یا برگزاری یک نمایشگاه یا تولید محصول. کنسرسیوم چیست ،...


آخرین تغییر : 11/16/2017 - 17:27

مراحل ثبت شرکت در ارمنستان

۱- مراجعه به اداره اویر (OVIR ) ، داشتن رویداد یک ساله ۲- تنظیم محضری قرارداد اجاره محل حقوقی ثبت شرکت ۳- مراجعه به اداره رجیستر ( Register ) و ثبت نام شرکت و تنظیم اساسنامه ۴- مراجعه به اداره مالیات محل انجام کار با اجاره نامه محل کار و اساسنامه شرکت جهت دریافت کد و مجوز تهیه مهر شرکت ۵- مراجعه به محل تهیه مهر شرکت ها ۶- ثبت در اداره بازنشستگی ۷- تهیه کاسا و پلمب کردن در اداره مالیات ۸- مراجعه به بانک و ایجاد حساب بانکی و تاییدیه امضاء کارت بانک...


آخرین تغییر : 11/12/2017 - 22:29

تعریف شرکت ها و انواع آنها

انواع شرکت‌ ها و تعاریف آنها در این مقاله قصد داریم شما را با ۸ تعریف شرکت تجاری که شامل سهامی عام‌، سهامی خاص، با مسئولیت محدود، تضامنی، مختلط غیرسهامی، مختلط سهامی، نسبی و تعاونی می باشد، آشنا کنیم تا با آگاهی کامل بتوانید به امور مربوط با این شرکت ها بپردازید.در صورت هر گونه ابهام و اطلاعات بیشتر راجع به هر کدام از شرکت ها ،به طور جداگانه نام شرکت مربوطه را در سایت ثبت_پارسه جستجو کنید و مقاله مرتبط با آن را مطالعه کنید. تعریف شرکت سهامی عام...


آخرین تغییر : 11/12/2017 - 18:01

مدارک لازم برای ثبت شرکت مشاور

برای اخذ رتبه مشاور، قبل از هر چیز باید شرکت مشاور به ثبت برسد و برای ثبت شرکت مشاور، باید در مورد انواع مشاور و شرکتهای مشاور به شناخت رسید. مشاوران و شرکتهای مشاور در انواع ذیل قابل تعریف هستند: 1. شخص حقیقی: کارشناس ایرانی دارای تحصیلات دانشگاهی و واجد صلاحیت. 2. شخص حقوقی(غیردولتی): اشخاص حقوقی(شرکتها)که بیش از پنجاه درصد مالکیت آن متعلق به اشخاص حقیقی یا حقوقی غیر دولتی و یا ترکیبی از آنها است. 3. شخص حقوقی دولتی : بنگاه اقتصادی و یا موسسه...


آخرین تغییر : 11/29/2017 - 18:51